We Happy Few looks intriguing

Her har vi gameplay traileren til We Happy Few.
Storyen og settingen virker spennende synes jeg. Så freaky med de maskene.
Håper bare survvial gamelpayet klarer å leve opp til resten. Å høre at spillet ble sammenlignet med Sir, You are being Hunted gjør meg litt bekymret da det spillet ikke var helt supert, det føltes veldig stivt og tynt.
Fingers crossed for at We Happy Few blir bedre!

Spillet kommet ut åp Early Access 26 juli på pc og xbox one
Hva synes du?

Bilde: Steam
#spill #gaming #pc #xboxone #fps #survival #horror #indie #wehappyfew

2 kommentarer
    1. Var ett av de spillene jeg synes virket interresante, jeg håper de får det til, uten at det blir stivt of påtatt som det ganske lett blir 🙂

    2. Izayoi: Ja jeg er potensielt spent på dette her, flott at det kommer ut ut snart selv om det jo bare er i early access. Kan en jo ihvertfall få et litt bedre inntrykk av spillet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg