The Evil Within 2, Wolfenstein 2 og Prey 2 kunngjøringer på E3?


The Evil Within

Ryktene vil ingen ende ta.
Denne gang er det Eurogamer som melder at i tilegg til en Skyrim Remaster vil Bethesda kunngjøre The Evil Within 2, Wolfenstein 2 og Prey 2 på deres pressekonferanse på lørdag.

Hoooooly crap Evil Within 2!!!
Det hadde jeg faktisk ikke trodd, mitt inntrykk var at det første spillet langt fra ble en suksess slik de nok hadde håpet.
Jeg likte det veldig godt, det var som en måte en oppfølger til Resident Evil 5 (ikke så rart siden Resient Evil skaper Shinji Mikami stood bak). Third person action survival horror med et bra kampsystem.

Nå håper jeg bare at oppfølgeren fokuserer på det kjempegode kampsystemet og survival horror delen og ikke stealth sekvensene som det nedlastbare innholdet var så fokusert på, for det likte jeg overhodet ikke.

Wolfenstein 2 var jo forventet siden det lekket ut noe fra en voice actor i fjor en gang og Prey 2, tja call me when it’s actually out 😛
Noen av disse kunngjøringene du er spent på?

Bilder: Min PC og Google
#spill #gaming #blog #pc #ps4 #xboxone #bethesda #evilwithin #theevilwihtin #survivalhorror #action #horror #prey2 #fps #folfenstein #wolfenstein2

2 kommentarer
    1. Håper Evil Within 2 blir lansert. Heftig bra spill (og skummelt!) 1’eren er.
      Kanskje også på tide at Ubisoft lanserer nye Splinter Cell?

    2. David: Ja Evil Within var flotte greier, hadde vært supert med en oppfølger!
      Kan ikke å huske at jeg har hørt noe om et nytt Splinter Cell, tror det forrige ikke ble så stor suksess som Ubisoft håpet på, det fosvant liksom bare. Så hvem vet om vi får noe mer Splinter Cell på en god stund.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg