Skyrim kommer til PS4 og Xbox One?

Ny dag, nye rykter.
Siste on the grapevine er at gode gamle Skyrim kommer på ps4 og xbox one som en hd remaster.
Spillet vil ifølge ryktene kunngjøres på Bethesdas E3 pressekonferanse.
Because apparently people just want to buy old games over and over.
Sigh….

Det er trist det som har skjedd med spillindustrien de siste årene.
Det er nå blit så dyrt og så risikofylt å utvikle spill at over 50% av AAA spill nå for tiden er nyutgivelser av gamle spill.
Og det aller tristeste er jo at folk kjøper disse nytugivelsene.

“Skyrim! I remmeber that, det var jo det aesome rollespillet på 360. Sure I’ll buy it again for my PS4!”
Og best av alt er jo at de aller fleste av disse hd remaster utgivelsene faktisk er verre enn originalene både på ytelse og til tider grafikk også.

Om de faktisk hadde gått inn og forberet spillet grundig som f.eks å gi det et helt nytt bra kampsystem så hadde jeg kasnkje vært litt mer interessert i en Skyrim HD Remaster, men veldig tvilsomt at dette er noe annet enn ps360 versjonen skarpet opp.
Ser du fram til Skryim på PS4 og Xbox One?

Kilde: NG
Bilder: Google
#spill #gaming #ps4 #xboxone #skyrim #elderscrolls #bethesda #remaster #hdremaster #action #rpg #openworld

2 kommentarer
    1. Er det ikke det som er selve poenget med en remaster? Særlig når de ikke satser på backwards compatibility?
      Jeg hadde lett kjøpt Skyrim til PS4 i stedet for å kjøpe en ny PS3, selv om jeg har flere kopier av spillet. Kanskje jeg lar meg lure i dine øyne, men et nytt kampsystem synes jeg de skal få spare til TES VI.

    2. Julie: Folk får selvfølgelig bruke pengene sine på akkurat det de vil, jeg sa aldri at noen ble lurt.
      Jeg synes bare det er skuffende at de fortsetter å gi ut gamle spill om og om igjen.
      Hadde mye heller sett at de brukte resursene på nye spill sitedenfor. Men kanskje jeg er litt annerledes enn mange? Jeg kvitter meg ikke med mine gamle konsoller slik at spillene kan fint spilles på ps360, ps2 eller NES enda.
      Det at det nå er akseptert at vi gjerne kjøper spill om og om igjen er en uheldig trend fordi det ikke gir oss noe nytt.

      Og personlig synes jeg kampssytemet i Skyrim var temmelig crap så hadde de faktisk gått inn og forbedret det skikkelig hadde det fått meg til å faktisk bli litt interessert i denne remasteren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg