Pocket Card Jockey – Still Horsing around

Jeg fikk en spesialhest i går på Pocket Card Jockey (3DS) og jeg har gjort mitt ytterste for å ikke vaste denne hesten.
Det er nemmelig litt fort gjort å miste hester i spillet. Taper en tre races på rad er det nemmelig over og ut.

Som du ser på bildet over har jeg ikke vunnet flesteparten av racene jeg har deltatt i, men statsene på hesten er etterhvert blitt ganske gode da jeg har fått levlet ham en del så jeg er litt fornøyd med det ihvertfall.
Han er nå fire år gammel og gått over i voksendivisjonen. Wish me luck!

Spillet har et flott soundtrack, spesielt denne sangen er veldig flott synes jeg. Minner meg en del om Mario Kart 🙂

Denne er ikke så verst heller
Bilde: Min mobil
#spill #gaming #blog #3ds #strategy #strategi #horses #racing #jrpg #rpg #nintendo #gamefreak

 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg