Ukens interessante spillutgivelser: nothing but clear skies

Da var vi i gang med enda en ny uke gitt og nok en gang er det veldig rolig med tanke på interessante spillutgivelser.
Så da må vi bare nok en gang klare oss med de spillene som allerede er ute.
Selv er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal spille på, det blir nok litt mer Dark Souls 3 og en del andre indiespill tenker jeg. Ellers får jeg bare se hva jeg får lyst å gå igang med 🙂

Hva har du tenkt å spille på i uken som kommer?

Bilde: Photoshop
#spill #gaming #blog #indie #rpg #action #darksouls #darksouls3 #from #souls

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg