Dark Souls 3 – Still truckin’ along


Just me and my zombie buddy admiring the sunset

Det har gått mest i Dark Souls 3 den ssite tiden. Med litt Enter the Gungeon in spots.
Liker fortsatt Dark Souls 3 godt, dog synes kanskje bossene har vært litt skuffende lette så langt. Alle de fem bossene jeg har beseiret så langt har gått ned superlett. Det var bare en av dem som trengte mer enn et par forsøk og flere har gått på første try even!

Det hører liksom litt med et Souls spill at bosser skal være litt vanskelige og liskom en begivenhet, here not so much so far.
Det er garantert vanskelgiere bosser i spillet, jeg har ikke sjekket det opp fordi jeg vil egentlig ikke vite om det er det eller ei because as we all know I haaate spoilers with a passion! 😛


Don’t look down, don’t look down

I både Demon’s Souls, Dark Souls og Dark Souls 2 har jeg endt opp med å bruke de litt tyngre tohånds sverdene, men i Dark Souls 3 har jeg faktisk holdt meg til enhånds sverd så langt. Jeg tror kasnkje det har noe med at det virker som fiender blir staggered oftere her enn i de tidligere spillene slik at en faktisk får inn flere treffer med en vanlig hurtig sverd enn de store tygnre som er en god del tregere å angripe med.

Men who knows, kan jo være jeg finner et bra tyngre sverd etterhvert da. Men har liksom litt lyst å begynen å oppgradere et våpen, men da låser man seg jo liksom litt fast til det våpnet. Får vente litt til og se 😉

Det varierer litt hvor lange spillomganger det blir av gangen dog, om jeg er uheldig og mister mange souls hender det seg at jeg tar meg en pause for å liksom få opp motivasjonen igjen 😛 Men det behøver ikke gå lang tid da, vips så er det på’n igjen 😀
Men jeg tar meg god tid med spillet da, 21 timer sier Steam at jeg har spillt til nå og jeg føler egentlig at jeg er høvelig tidlig i spillet, men det vet jeg jo selvsagt ikke.

Hva spiller du på for tiden?


Aaaaargh I fell! (in reality somebody shoot me from offscreen :P)

Bilder: Min PC
#spill #gaming #blog #pc #action #rpg #adventure #darksouls #darksouls3 #souls #fromsoftware #from

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg