Stop ruining Enter the Gungeon, whiny internet people!

Enter the Gungeon continues to be awesome.
Dog virker det som det er en del folk som ikke liker alle randomme aspektene med spillet. Det virker som det er mange der ute som liksom føler at de waster tid eller noe om de spiller og pga randomiseringen i spillet ikke får den superpistolen som lar dem komme langt i spillet.

Det er jo hele poenget med at spillet er en roguelike med masse randomiserte deler, at en aldri vet hva en vil se og finne på neste omgang!
Om det legges til rette for at en lett skal finne det gode utstyret så er det jo ikke vits å ha de randomiserte aspektene med!

Det virker som for veldig mange så er det viktige ikke å spille spillet, men å klare det. Jeg ser på roguelikes som noe som liksom bare skal spilles, det å klare spillet er ikke så viktig. It’s about the journey, not the destination!

Pga sytingen har utvikleren av Enter the Gungeon nå gjort spillet lettere og lettere, noe jeg synes er virkelig synd da det ødelegger litt for meg når det nå er blitt merkbart lettere enn det var før oppdateringene.

Jeg har prøvd å gi mitt synspunkt til utvikleren, men en kan liksom ikke gjøre så mye mer enn det.
Jeg blir litt oppgitt over at jeg liksom må “kjempe” for at et spill jeg liker ikke skal bli ødelagt, that should not be my job!

En situasjon som dette er jo et resultat av at spill er så oppkoblet mot internett nå for tiden.
En kan jo faktisk risikere at et spill en liker forandres på til det verre og om en har nevnte spill på steam så er det jo ingen mulighet for å gå tilbake til en tidligere versjon.

Det er jo itt bekymringsverdig at en som betalende kunde har jo ingen muligheter for å forsikre seg om at et spill en har kjøpt forblir slik det var da en faktisk kjøpte det. Frustrerende greier.

Bilder: Min PC
#spill #gaming #blog #pc #indie #ps4 #enterthegungeon #roguelike #2d #action #shootemup #bullethell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg