I’m now a member of the Dark Souls 3 crashes Club

Aaaand jeg er nå et offisielt medlem i Dark Souls 3 is crashing på pc klubben.
Frankly I’m not happy to be joining.
Hele greia er noe merkelig.

Spillet har kjørt helt fint frem til i dag da det virker som når jeg kom forbi et bestemt punkt på området Road of Sacrifice så krasjer det alltid etter å ha rested på bofnires i det området. Så merkelig og veeeeldig annoying!


Looks like this might be the end of the line for me…

Crash bugen i spillet er jo veldig utbredt og selvfølgelig har vi ikke hørt et pip fra publisher Bandai Namco eller utvikler From Software om at noe gjøres med problemet. Just great 🙁
Håper virkelig de får fikset opp i dette her fort!
Er du medlem av Dark Souls 3 crash klubben?

Bilder: Min PC
#spill #gaming #blog #pc #bug #crash #action #rpg #darksouls #darksouls3 #souls #from #fromsoftware #adventure

4 kommentarer
    1. Dette er en av grunnene til at jeg spiller det på PS4. Jeg er så utrolig skeptisk til helt nye pc-utgivelser at jeg ikke gidder det mer.
      En annen grunn er at det er deilig å slappe av i senga eller sofaen med en konsoll istedenfor å sitte oppi pc-skjermene:)

    2. Garden Gamer: Ja det har vært en del crappy pc versjonen den siste tiden det er helt klart. Hovedgrunnen til at jeg valgte pc i dette tilfellet var pga online delen, jeg har ikke ps plus (ikke verdt å betale for) og blir da avskåret fra online delen i spillet, en får ikke engang lese beskjeder fra andre spillerere på bakken uten.
      Det kjekke med pc ellers er jo at spill alltid vil funke på den i fremtiden. I motsetning til alle ps3 og (de fleste) 360 spillene som ikke funker på ps4box one.

    3. Det der du sa om multi-player synes jeg var et godt poeng. Jeg har ikke PS Plus jeg heller. Personlig synes jeg det er helt tragisk at man må betale for online-funksjonalitet av denne typen.
      Jeg ser ikke bort i fra at jeg kjøper det på PC en gang i framtiden, under et Steam-salg eller lignende. Det er heldigvis ikke snakk om dødsmye penger!

    4. Garden Gamer: Ja at det har blitt akseptert å betale bare for muligheten å spille online på konsoller er helt bort i natta.
      Jeg spiller ikke mye online, men er jo kjekt å ihvertfall ha muligheten. Synes det er litt morsomt å liksom føle at en er en del av noe i Dark Souls spillene iogmed at en ser skygger av andre spillere og beskjeder og slikt. Om bare pc versjonen ikke hadde krasjet hele tiden så ahdde alt vært i skjønneste orden 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg