DOOM får open beta

Det kommende skytespillet DOOM får en open beta (altså alle som vil kan spille helt gratis).
Betaen komemr på både pc og ps4 og xbox one og vil vare fra 14 til 18 april.
Betaen vil la en teste multiplayer delen av spillet, nærmere bestemt de to game modusene Team Deathmatch og Warpath to brett, Heatwave og Infernal.

Dette var veldig kjekt synes jeg. Ikke at jeg er særlig spent på flerspiller delen i DOOM, det er enspiller jeg er spent på, men jeg er interesssert i å finne ut hvordan spillet vil kjøre på min pc, og nå får jeg testet det før spillet kommer and that’s great!
Har du tenkt å teste betaen?

Bilder: Google og Bathesda
#spill #gaming #fps #action #horror #doom #beta #openbeta #multiplayer #idsoftware #id #bathesda #pc #ps4 #xboxone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg