Pakketime! Playsation TV’s, Games and Rover oh my

I dag kom det en pakke til meg gitt.
Det var jo ikke helt uventet da jeg jo hadde bestilt den 😛 men litt pussig at posten nå får inn pakker på ettermidagen.
Men så lenge jeg får pakken så fort som mulig så klager jeg ikke da 😛

Det var litt av hvert jeg har kjøpt denne gangen.
Jeg fikk omsider komlet meg til å kjøpe en Playstation TV. En liten konsoll som i bunn og grunn er en VITA uten skjerm som man kobler til tv’n og styrer med en ps3 eller ps4 kontroller.
Jeg har jo ikke en vita selv om jeg har noen vita spill og siden den kostet bare 450 kr så tenkte jeg at det jo var en billig måte å få spillt vita spill på.

Det irriterer meg at jeg ikke fant det største 32gb minnekortet, men det ser ut til å være utsolgt overalt utenom ebay og der er det svindyrt, så det ble bare 16gb varianten.

Jeg kjøpte også 3DS spillet Nintendo Pocket Football Club.
Jeg er overhodet ikke fotball interessert, men jeg synes dette så ut som et morsomt strategispill fra Nintendo så for 89 kr så tar jeg sjangsen. Det er bare digitalt da, en får bare kode i boksen. Litt dumt, men om det bare er digital så er det jo lite å gjøre ved.

Så har vi Rover. Ja jeg har kjøpt min aller første Amiibo figur. Ikke fordi jeg skal starte å samle på amiiboer, langt derifra :P. Det er bare fordi jeg har lyst på en figur av Rover, jeg har alltid likt ham så godt i Animal Crossing. Han er den katten en treffer på toget første gang en starter flere av spillene.

Synes ikke figuren så så ille ut, det hjelper på at Animal Crossing karaterene er ganske simple i formen slik at det er ikke så mange detaljer som behøves på selve figurene.


Må si jeg er overasket over hvor liten Playstation TV faktisk er , se bare på bildet over. Hoooly crap sooo small! 😀

Har du kjøpt noe morsomt i det siste?

Bilder: Min mobil
#spill #gaming #blog #vita #pstv #playstationtv #rover #animclcrossing #nintendo #3ds #strategy #amiibo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg