A visit to the Old Hunters


Klikk på bilder for større utgave

Da har jeg omsider tatt opp igjen Bloodborne The Old Hunters, som jo er DLC utvidelsen til ja Bloodborne.
Jeg spillte bare såvidt på den da den kom ut mot slutten av 2015, men siden jeg liksom har vært i Souls mode den siste tiden tenkte jeg at nå var det på tide å få fullført siste rest av spillet.

Må si that Bloodborne, it’s still good, very good!
Hadde nesten glemt den litt guffne stemningen som spilelt har over seg, det er liksom et horrorspill på en måte.
Det er også litt morsomt å se at selv om det ligner bra mye på souls spillene så er det også temmelig forskjellig samtidig.
Litt uvant å ikke ha estus flasker som en får fylt opp ved en bonfire. Ja en har ikke bonfires engang!

The Old Hunter utvidelsen så ut til å gjenbruke litt av eksisterende miljøer fra oriignalspillet is starten, men nå har det gått over til bare nye områder. Jeg befinner meg nå i noe jeg tror er et slags stort sykehus eller asylum. Skikkelig creepy stuff der med makabre operasjonsbord, gale pasienter and worse!


What’s the deal med den merkelige solen i himmelen I wonder? Ser nesten ut som et slags øye eller noe, creeeeepy!

Digger virkelig art direction i dette spillet.
Den flotte gotiske og til tider litt forvridde stilen er bare skikkelig flott.
Nesten uansett hvor en tar et screenshot blir det et flott bilde av det.

Jeg kom til en ny boss, den skikkelig fæle Ludwig, the Holy Blade. Snakker om så se grotesk og grufull ut, creeeepy!
Først virket han temmelig vanskelig, men etter å ha banket litt på ham gikk han over i et nytt stadie hvor an endret angrepsmønster og begynte å angripe med et stort sverd i steden og da var han mye enklere.


Speaking of sverd, var det ikke noe kjent med det sverdet der?


Det ligner en del på det sverdet Benhart of Jugo har i Dark Souls 2 😉

Jeg kom meg et godt stykke innover, eller snarere oppover i asylumet, men så gikk det som det stort sett går i Bloodborne og jeg døde. Så nå blir det laaaangt å gå for å få tilbake bood echoes (spillets XP) og derfor var det nå på tide med en pause 😛


Creepy


Also creepy


Spesiell look på dette området, som om alt er i ferd med å synke ned i bakken


Good day to you Madam


Aaaaargh!

Har du spillt Bloodborne?

Bilder: Min PS4 og Google
#spill #gaming #blog #ps4 #dlc #expansion #bloodborne #action #rpg #adventure #from #souls #fromsoftware

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg