Indiana Jones 5 er på vei!!

Woooooooooohooooo!
Tro det eller ei, men Indiana Jones 5 ble offisielt kunngjort i går!
Ja, tenk det, det er nå en femte Indiana Jones film på vei og even better den har fremdeles Harrison Ford i hvoedrollen som den godeste Dr. Jones! 🙂


Best buds! 😀

Steven Spielberg skal også ha regien som han har hatt påa lle de forrige filmene i serien.
Det blir en stund å vente dog, for filmen kommer ikke før sommeren 2019.
Men det er ikke stort annet å gjøre enn å smøre seg med tåømodighet.

Dette var bare the awesomest of news, Indiana Jones filmene er noen av mine absolutte favorittfilmer og Indy 4 var den filmen hjeg har vært mest spent på ever. Når jeg går inn på filmnyhetsider har jeg det alltid i bakhodet, det håpet om at Indy 5 skulle bli offisielt kunngjort og nå har det faktisk skjedd!

Det er mange der ute som virkelig ikke liker at Harrison Ford nok en gang skal ha hovedrollen, de synes han er altfor gammel. Jeg fatter ikke hvorfor så mange ser ut til å ha noe imot eldre folk?!
Harrison Ford er jo Indiana Jones, når Ford er eldre så er Indy det og.
Det å se en gamlere Indy er bare super awesome to me, det å være gamel og still kicke some ass er mye vanskeligere enn å være ung å gjøre det.

Jeg håper at alderen spiller en rolle i historien, ikke på en gjøre narr av måte, men på et mer seriøst plan.
Det viktigste i Indy filmene for meg var karakteren Indy selv og ikke det at han nødvendigvis må gjøre alt mulig av super stunts og slikt ehele tiden, gjør ingen ting om de kutter litt tilbake på det om de må.
Hadde jo ikke gjort noe om noen av de gamle vennene til Indy som Shallah og Short Round hadde dukket opp heller, john rhys-davies har jo bare for noen måneder siden sagt at han gjerne kunne tenke seg å være med.


The hat is super excited and is training hard to get back in top shape for the movie!

Jeg kunne godt tenkt meg at de denne gang gikk litt ned i budsjett på filmen, litt mer som de tre første som ikke var svindyre filmer. Ikke bytt ut himmelen med en flottere en slik som degjode i Crystal Skull, det er bare ikke nødvendig. Tror filmen kan bli litt mer jordnær om de skreller inn litt på pengebruken.
I’m just so super excited!!!!

Hva synes du om at vi får en ny Indiana Jones film med Ford tilbake i rollen?

Bilder: Min Pc og Google
#film #adventure #action #indy #indianajones #harrisonford #stevenspielberg #disney #awesome

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg