Turtles Mutants in Manhattan har fått lanseringsdato + Ny trailer

Det kommende character action spillet Teenage Mutant Ninja turtles fra japanske Platinum games har omsider fått en eksakt lanseringsdato.
Spillet kommer nemmelig ut 24 mai til PC, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 4, og PS3.

Spillet er altså et character actionspill fra Platinum games med masse over the top moves og komboangrep.
Jeg er ikke så spent på dette som jeg på en måte føler jeg burde vært. Begge de to low budget lisensbaserte spilletne fra Platinum har vært temmelig variable. Transformers var jo ikke så verst, men det led av veldig få og repetitive omgivelser og et crappy loot system som bare kom i veien for spillet. Legend of Korra var bare triste greier all around.


Fremdeles ikke så stor fan av deisnget på sildpaddene her to be honest

Dette ser jo på overflaten ut til å  ha fått litt mer budsjett enn de to forrige, men det henger liksom litt igjen at det er lavbudsjett over det hele. Håper bare de har fått nok penger til å lage nok miljøer og karakterer til å la spillet føles som et fullverdig spill slik Turtles fortjener.

Jeg er også litt bekymret for at det ser ut som alle skildpaddene er på skjermen at all times. Det er ikke ideelt for et character actionspil vhor det å ha oversikten er ganske viktig, ser for meg at det kan bli temmelig kaotisk med fire skildpadder på skjermen samtidig tilogmed i single player.

Men jeg håper jo selvfølgelig spillet blir bra da! Jeg kunne virkelig tenkt meg et flott Turtles spill, begynner å bli en god stund siden vi fikk det sist nå.
Hva tror du om Turtles Mutants in Manhattan?

Trailer:

Bilder: Youtube
#spill #gaming #pc #ps3 #ps4 #360 #xboxone #tmnt #turtles #bebop #action #platinum #platinumgames

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg