Nytt Wild Arms på vei til PS4?

En Japansk spillutvikler søker etter folk for å jobbe på et rollespill til PS4 som blander western og sci fi elementer.
Utvikleren vil være annonym i annonsen (a bit weird?), men befinner seg i Tokyo city, Koto district, Kiba som tilfeldig er hvor Media Vision som står bak Wild Arms spillene holder til.
Kan dette bety at et nytt Wild Arms spill er på vei?


Wild Arms 3 på PS2

Det kjente western jrpg serien har ikke fått noe nytt spill siden 2008 og det var også på psp.
Dette hadd ejo vært morsomt om det stemte da, liker den western settingen, gjør det litt freshere enn mange andre jrpgs som har mer fantasy setting.
Om det skulle stemme håper jeg den flotte musikken er tilbake, for hvem husker vel ikke den brilliante plystreversjonen av Advanced Wind i Wild Arms 3? 🙂

Digger den kombinasjonen av flotte melodier, western og plystring 🙂

Wild Arms 3 er nok det spiller i serien jeg har mest forhold til, det var faktisk et av de første PS2 spilene jeg prøvde. Jeg skal ikke påstå at jeg har spillt igjennom det, men kom nå et stykke ihvertfall and I liked what I played. Håper vi får et nytt! 🙂

Har du spillt noen av Wild Arms spillene? Kunne du tenkt deg et nytt et?

Kilde: NG
Bilde: GB
#spill #gaming #rykte #jrpg #scifi #western #wildarms #ps4

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg