Dark Souls 2 Fullført – Finally I can rest

Der var omsider Dark Souls 2 fullført.
Pheeeew! Det føles som om tunge steiner er løftet vekk fra skuldrene mine 😛
Egentlig burde jeg nok ha tatt en pause, men jeg ville bli ferdig med det før Dark Souls 3 kommer ut i mars og Dark Souls spillene er litt sånn at det gjelder å holde på mens en liksom har det i fingrene så derfor presset jeg på.
Men jeg kan si at det blir leeeeeeenge til jeg spiller Dark Souls 2 igjen ja 😛

Etter å ha spillt en stund tenkte jeg at ja dette er deffinitivt bedre enn Dark Souls 1, jeg likte omgivelsene bedre , de var mer varierte enn i DS1.
Fargebruken var også mer varioert som gjorde at alt ikke føltes så grått og kjedelig som det gjorde i DS1.
Kontrollene og kampsystemet føltes litt tightere og mer polert enn i forgjengeren.
Men nå etter å ha spillt ut hele spillet er jeg ikke så helt sikker lenger.


Fume Knight, en av de vanskeligste bossene

Det som “ødela” er det nedlastbare innholdet.
Det nedlastbare innholdet inneholder tre nye områder med en rekke bosser, nye fiender og nytt utstyr å finne.
Selve områdene var det ikke så mye galt med, men flere av bossene var rett og slett for vanskelige.
Altså jeg beseiret dem jo alle etterhvert, men det var en del av dem som bare ikke var morsomme å stange hodet mot i time etter time. Utvilsomt de vanskeligste bossene i alle Souls spillene.

Synes også spillet skulle hatt en map funksjon. Litt irriterende når en sent i spilet må finne tilbake til objekter en gikk forbi veldig idlig i spillet. Spillet er virkelig svært med maaaange forskjellige områder. Ikek helt enkelt å huske på hvor alt var.


Yay, I’m victorious!

Jeg må innrømme at jeg er ærlig talt ikke helt sikker på om jeg har det i meg å starte på Dark Souls 3 når det kommer ut 12 april.
Får vente og se til vi er nærmere datoen hva jeg føler da, I fear I have Souls burnout 😛
Har du noen gang klart et skikkelig vanskelig spill?

Bilder: Min PC
#spill #gaming #blog #pc #action #rpg #from #adventure #souls #darksouls #darksouls2

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg