Dark souls 2 – It just never ends


Slet med denne fyren i flere timer

Jeg holder fortsat på med Dark Souls 2.
Trodde egentlig jeg var veldig nært slutten, men så viste det seg at jeg hadde gått glipp av en hel del områder og vips så var det en god del mer stuff å gjøre alikevel gitt.
Man this game just won’t end! 😛


Fikk omsider beseiret ham, men det var etter å ha buffet meg opp på så godt som alle mulige måter, he was a tough one

Jeg kjenner at jeg er klar for at spillet skal være over nå, det har blitt litt i overkant mye Soulsing den siste tiden. Fortsetter det slik så spørs det nesten om jeg klarer å begynne på Dark Souls 3 når det kommer neste måned. I’m almost out Soulsed! 😀

Bilder: Google og Min PC
#spill #gaming # blog #action #rpg #darksouls #darksouls2 #from #adventure #souls

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg