Første trailer fra Phoenix Wright: Ace Attorney anime serien

Her har vi en liten sniktitt på den kommende Phoenix Wright: Ace Attorney anime serien som går av stabelen 2 april i Japan.
Ser jo virkelig spennende ut dette her ja!
Alle karakterer ser ganske så tro ut mot sitt vanlige design heldigvis.
Jeg er også spent på soundtracket til serien for spillene har jo et kjempeflott et, håper serien bruker mange av de samme melodiene!

Jeg er litt splittet i om jeg liker at animeen handler om de samme sakene som de første spillene.
Det begynner å bli noen år siden jeg spillte gjennom spillene nå så på en måte kan jeg jo spille dem på nytt og gjenoppdage mye morsomt siden jeg nok har glemt en go del.

Men om jeg ser på animeen så blir jeg jo liksom “spoilet” for det. Men ja jeg er fullstendig klar over hvor dumt det høres ut, å ikke ville bli spoilet for ting en faktisk har spillt men bare har glemt av. I really am kinda crazy sometiems 😛
Kunne jo også vært morsomt om animeen bare hadde funnet sted mellom spillene og vist oss nye eventyr med alle karakterene da.
Hva synes du?

Traileren:

Bilder: Youtube
#tv #anime #spill #gaming #capcom #aceattorney #phoenixwright

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg