Dark Souls 2 – A mountain of dragons

Det turer å går i Dark Souls 2.
Nå når jeg er ferdig med DLC områdene (ihvertfall for nå) går det mye smoothere fremover. Ingen av bossene eller områdene har bydt på store problemer, it’s been prety smooth sailing som var godt etter å ha slitt med dlc bossene i lang tid 🙂

Jeg er nå kommet til et nytt område kalt Dragon Aerie.
Det er et fjellområde fullt av drager, og jeg mener fullt av dem, se bare på bildet over!
Soooo many dragons.

And you have to fight some of them too, tror jeg har banket en fire fem stykker nå. Easy peasy, just hit them in the ankles 😛


Dragon selfie! 😛 Shhh, don’t wake him up!


The Dragon Shrine sitter majestisk oppå fjellet.

Jeg likte dette området, det var forfriskende å finne et område med en helt annen fargebruk enn de områdene jeg har vært på i det siste.  Dark Souls 2 er virkelig et spill med mange varierte omgivelser. Hjelper godt på det methinks.
OVer 80 timer har jeg brukt på spillet til nå, håper jeg blir ferdig snart slik at jeg får tatt en liten souls pause før Dark Souls 3 kommer. Ikke lyst å burne helt ut på serien 😀
Hva spiller du på for tiden?

Bilder: Min PC
#spill #gaming #blog #pc #darksouls2 #darksouls #souls #action #rpg #from #adventure

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg