You know what’s great? – The best type of save game

Når den siste saven en lagret før en avslutter for dagen i et spill er rett etter en har klart et vrient puzzle, tatt en vrien boss eller klart en vanskelig passasje. Alt er liksom helt åpent, ingensting står i veien for en.
Det er en slik save jeg skal starte på i dag på Dark Souls 2.

Jeg tok nemmelig bossen Looking Glas Knight rett før jeg la meg i går, jeg gikk ikke et skritt videre engang. Ikke at bossen var vanskelig, det er bare at i det siste har jeg stått fast på en del bosser i Dark souls 2 så det å ha en save hvor alt er åpent er bare awesome!

Bilder: Min pc og Google
#spill #blog #pc #rpg #action #adventure #souls #darksouls #darksouls2 #from

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg