Fighting starts early

Slåssespillet Street Fighter V har jo utgivelse i morgen på PS4 og PC.
Men tror du ikke jaggu Obs Hypermarked har sneket spillet ut i hyllene en dag før gitt 😀
Var bare ps3 versjonen da, faktisk er jeg ikke sikker på om spillet finnes fysisk på disc på pc.
Jeg kjøpte det ikke dog, om jeg skal ha det blir det på pc.

Jeg foretrekker å ha spill fysisk, men når det kommer til SF V så er det som faktisk befinner seg på discen så lite at det er rett og slett ikke vits. Spillet er laget for å få mer innhold over tid så jeg håper Capcom gir ut en complete edition når spillet er helt ferdig på disc, den hadde vært kjekt å ha i hyllen.

Som sagt er jeg fremdeles usikker på om jeg blir å skaffe meg SF V, det er bare så lite innhold i det.
I løpet av den første måneden ser det ut som vi får en del flere enspillermoduser dog så kanskje jeg skaffer meg spillet om litt? Får se, det ser jo bra morsomt ut og superpretty er det jo også, kanskje jeg ikke klarer å vente 😛

Har du tenkt å kjøpe Street Fighter V?

Bilder: NG
#spill #gaming #blog #ps4 #sfv #sf5 #streetfighter #streetfighterv #streetfighter5 #capcom #ryu #ken #chunli #cammy #rmika

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg