Dark Souls – The end might be near?

Jeg trooor jeg nærmer meg slutten på Dark souls 2 nå.
Jeg har gjort meg ferdig med det første av tre DLC områder og tror jeg bare har en annen vei å gå videre utenom.
Likte ikke det første DLC området, det fant sted rundt noen inkaaktige templer under bakken.
De stod høyt oppe over en avgrunn så en måtte passe på hvor en satte føttene.


Yep, that looks like a dragon allright

En ting jeg virkelig ikke likte var at det gikk ann å gå feil her. Altså om en gikk feil kunne en ende opp uten noen vei tilbake uten å bare ta livet av seg selv. Det er rett og slett bare dårlig spilldesign å la spilleren gå seg fast slik. Shame on you From Software.
Synes ellers området bare var kjedelig, grått og mørkt, ja jeg likte meg rett og slett bare ikke der. Verste området i spillet for meg så langt.


DLC område 2 – This can’t be safe

Bossene i dette området gikk greit. En undead dame av noe slag og en stor drage. Begge gikk ned uten store problemer.
Nå er jeg på DLC område 2 som jeg likte mye bedre. Det finner sted i en stålborg opep på en fjelltopp langt oppe i skyene. Alt er brunt og stål her, særegen look over området. Det gir det særpreg which I like.

Bilder: Min pc
#spill #gaming #blog #pc #action #rpg #darksouls2 #souls #from

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg