Nye bilder fra Dark souls 3 – Still looks great


Tror dette er min favoritt av de nye bildene, beautiful!

Her har vi noen rykende ferske bilder fra Dark Souls e (pc, ps4, xboxone).
Sure does look prettyg reat, så flott å se Dark Souls universet i “next gen” prakt!
Klikk på bildene for større utgaver.


Epic fight, also klassiske Souls armor! 🙂


Hmm, er dette en player charactrer som sitter og rester på nye “bonfires” eller er det bare npcs?


Ikke godt å si, blir spennende å finne ut av når en spiller spillet 🙂


Now that is a freaky boss!

Hva synes du om bildene? Har du tenkt å spille Dark Souls 3?
Selv lurer jeg bare på hvor jeg skal spille det. PC eller PS4. Det kjekke med pc er jo at en får online delen som jeg ikek gjør på ps4 siden jeg ikke har ps plus. Men hvem vet hvordan det vil gå på min pc?

Bilder: NG
#spill #gaming #souls #darksouls #darksouls3 #from #fromsoftware #rpg #action #adventure #pc #ps4 #xboxone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg