Dark Souls 2 – I want my souls back!

Jeg har beseiret to bosser siden sist i Dark Souls 2.


These guys, Skeleton Lords

And this guy, Executioners Chariot

Begge var ikke særlig vriene, men på veien til Executioners Chariot var jeg skikkelig uheldig.
Jeg hadde samlet opp sikkert 14 000 souls, men så døde jeg. Og som du kanskje vet så mister en alle souls når en dør.
Og souls er temmelig viktig i disse spilelne, de er nememlig både penger og XP.

Om en klarer å komem tilbake dit en døde kan en plukke dem opp igjen, men om en dør før det er de tapt for alltid.


What a view!

Og gjett hva jeg gjorde, jepp jeg døde før jeg fikk hentet soulsene mine igjen, og ikke nok med det.
Det skjedde en gang til! Jeg hadde over 18 000 souls og så døde jeg og fikk ikke tak i dem før jeg døde igjen.
Soooo annoyiiiiiiiiiing!


This does not look safe

Og det er ekstra irriterende i Dark Souls 2 for der respawner nemmelig ikke fiendene uendelig mange ganger.
Når en har beseiret en fiende 12 ganger kommer den nememlig ikke tilbake lenger.
Aaaaargh, I want my souls back!!

Bilder: Google og min PC
#spill #gaming #blog #action #rpg #adventure #darksouls #souls #darksouls2 #from

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg