Lots of great Dark Souls drawings


Ahh, I remember this, the start of the adventure!

Kom over disse flotte Dark souls tegningene for litt siden.
De er fra en og samme spiller og skal liksom representere hans reise gjennom spillet.
Veldig flotte synes jeg, brings back memories! 🙂
Klikk på bildene for større utgaver.

Førstebossen


Journey by raven? Tror ihvertfall det var en raven? Eller var det en kråke?

Damen som holder til under Firelink Shrien. Jeg fant henne ikke før hun var død faktisk så “kjenner” henne liksom ikke noe særlig. Jeg vekket henen til live da, men hun sa ikke særlig mye så virket kanskje som hennes rolle var over da. Eller kanskje hun ikke hadde en så stor rolle uansett?


Ahh I remember those steps so well! Virkelig en flott jobb tegneren har gjort med å gjenskape miljøet fra spillet her.


Hmm, tror dette skal forestille dragen som dukker opp i starten på hmm, var det Undead Marsh? Noe ala det ihvertfall.


Skikkelig flott tegning av Minoteur bossen, liker stilen på disse sort hvit tegningene, minner meg litt om Conan tegneseriene jeg leste som liten.


Hehehehe, I love this guy, such a funny larger than life guy. Liker måten spilleren står der utslitt og Sunlight Knight guy bare sånn hero pose everything is okay 😀


Denne fyren er jeg litt usikker på hva skal forestille, tror det er en Black Knight, men var ikke helt enkelt å få “oversikten”.


Dette området kom jeg ikke til før mot slutten av spillet. Det blir jo voktet av en ildsprutende drage og jeg beseiret ikke dragen før helt i slutten. Veldig mulig en kunne sprunget forbi dragen inn dit tidligere da.


The upper belltower, an iconic moment!


Skikkelig flott actionfylt tegning av den farlige skorpion skapningen, veldig flott jobb av tegneren i å skape bevegelsen i øyeblikket synes jeg.


Aaagh, denne fyren var den mest frustrerende bossen ihele spillet for meg. Innestengt i et knøttlite rom med en stor boss og to andre fiender, så lite plass å manøvrere på.


The Gaping Dragon var nok den mest groteske skapningen i hele spillet, virkelig et spesielt design på en drage dette.


Nope, nothing dangerous to see here!


Skikkelig flott fargetegning av edderkoppdame bossen dette her. Husker denne bossen som litt småutfordrende, men langt fra uoverkommelig.


The ringing of the lower bell, nå er eventyret virkelig igang!


Synes denne fyren var ganske morsom, noe med kombinasjonen av utseende og stemmen 😀


Hehehehe, better watch your back! 😀


The Iron Golem, veldig grei boss det husker jeg


Flyvende inn mot Anor Londo, the city in the sunlight, var litt spesielt å komme dit. Et område i spillet som faktisk bader i sollys io kontrast til resten av områdene som stort sett er gasnke drab eller mørke.

Hva synes du om tegningene? Var de ikke flotte?

Bilder: NG
#spill #gaming #ps3 #360 #pc #darksouls #souls #fromsoftware #action #rpg #adventure

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg