Dark souls 2 – Anothee day another pile of bosses defeated

Det turer og går på Dark Souls 2.

HVer gang jeg ser en stor henebro?, hmm nei det heter ikke det, vel anyways, hver gang jeg ser en slik bru som dette mot inngangen til et slott tenker jeg på Castlevania 🙂

What wonders could be hiding behind that fog door I wonder?

Denne karen her var det som befant seg på andre siden, bossen The Old Dragonslayer. En skikkelig badass looking knight med et spyd med lang rekkevidde. Tok bare noen få forsøk før han var beseiret faktisk 🙂

Etterhvert kom jeg til enda en fog door, now what could be hiding behind this one then?

Now who would’ve thought, another boss! 😛
The LAst Giant, en svær kjempe som gikk ned veldig lett. Det er litt morsomt å slåss med kjemper i Souls spillene. Det ender stort sett opp med at en banker dem i hælene til de går ned 😛

Og tro det eller ei, jeg kom over enda en fog door.
Og ja det var en boss bak denne og 😛

Bossen denne gang var den samme ridderen jeg hadde sett før, han som kom flyvende inn bært av en stor ørn.
Jeg synes det var litt spesielt at jeg jo hadde kunnet slåss mot ham før og da var han ikke en boss.

Etter at jeg døde på bossen sprang jeg derfor tilbake til det taket hvor jeg kunne slåss med non boss versjonen og beseiret ham der istedet. Tenkte at en sikkert fikk noe spesielt for å banke ham der.

Tror kanskje den ringen jeg fikk var den bonusen. Det var en flott ring dog, den øker skaden en gjør! 🙂
All in all synes jeg at jeg har fått gjort en god del i Dark Souls 2 allerede 🙂

Bilder: Min PC
#spill #gaming #blog #darksouls #darksouls2 #souls #action #rpg #adventure #from #pc

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg