Dark Souls 2 – And My Axe

Hah, jeg fikk meg et nytt stort sverd i Dark Souls 2.
Jeg måtte levle opp strenght et hakk for å kunne bruke det, men det var fort gjort.

Gleden ble høvelig kortvarig da det viste seg at sverdet var så stort og tungt at det var ganske så tregt å bruke, så jeg endte opp med å gå tilbake til øksen min.

Det er bare noe med en slik øks, det er bare så uelegant et våpen, som om jeg bare tok vedøksa liksom.
Håper jeg finner et sverd snart!

Bilder: Min PC
#spill ¤gaming #blog #pc #souls #darksouls #darksouls2 #action #rpg #adventure #from

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg