Nytt Paper Mario spill på vei til Wii U?

En skulle kanskje tro at det ikke var særlig mer ukunngjorte spill på vei til Wii U nå som NX ser ut til å nærme seg.
Det kan se ut som Nintendo har et lite ess i ermet enda dog, nye rykter sier nemmelig at et nytt Paper Mario spill er på vei til Wii U.

Ryktet skal stamme fra en pålitelig kilde som har fått det bekreftet fra hele 5 forskjellige andre steder så kan jo virke troverdig dette her.
Ifølge ryktene skal spillet være utviklet av Intelligent Systems og være under oversetting og testing nå.
Det er alt vi vet om spillet så langt.


Paper Mario the Thousand Year Door (Gamecube)

Dette var jo morsomt da (om det viser seg å stemme).
Jeg var litt bekymret for Paper Mario seriens fremtid når Paper Mario var med i nyeste Mario & Luigi.
Blir veldig spennende å se hvordan dette nye spillet er, håper det ligner mer på de to første spillene i serien med sine wwacky nye karakterer og story.


Super Paper Mario (Wii)

Vi får bare krysse fingrene for at Miyamoto ikke stikker hodet inn og forlanger at alle nye karakterer skal fjernes som han gjorde med Paper Mario Sticker Star på 3DS. Tro det eller ei men det er ikke slik at alt Miyamoto finner på er gull verdt. Faktisk langt derifra, det er årevis siden han faktisk stod bak et skikkelig bra spill nå.


Paper Mario Sticker Star (3DS)

Selv er jeg glad i Ppaer Mario serien selv om jeg ikke har spillt alle i serien enda.
Har sansen for den vimsete særegne humoren i serien og de fargerike papirbaserte omgivelsene.
Liker også kampsystemet som har akkurat nok aktive elementer blandet inn til at det ikke blir fult så repetitivt som turnbasert combat kan bli.


Paper Mario (Nintendo 64)

Jeg har alle spillene, men jeg har måttet starte på nytt på det første et par ganger og aldri kommet meg igjennom det.
Siden Thousand Year Door til Gamecube er oppfølgeren har jeg derfor aldri kommet igang på det eller Sticker Star. Super Paper Mario har jeg spillt en del på da og det var også morsomt, men er jo mer en spinoff.

Hva synes du om at et nytt Paper Mario ser ut til å være på vei til Wii U?

Kilde: NG
Bilder: Google
#spill #gaming #3ds #rykte #rumor #jrpg #adventure #mario #supermario #papermario #nintendo #superpapermario

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg