Dark Souls 2 – The journey has begun, again

Jeg har så smått begynt litt på Dark Souls 2.
Vel å se begynt på blir kanskje litt feil da jeg jo har startet på spillet en del ganger før, jeg har begynt å spille det igjen blir vel mer rett og si.
Ikke sånn supermye, bare litt her og der, tar det bare rolig.

Jeg har som sagt startet på spillet en del ganger, før og denne gang fortsatte jeg på den nyligste saven jeg hadde som var fra siste del av 2015 et sted,  et par timer inn i spillet bare.
Det merkes at jeg har spillt en del Dark Souls i det siste for første boss gikk på andre forsøk og var nå superenkel. Det var han ikke sist gang jeg beseiret ham 😛

Det er fremdeles noe med kontrollen i Dark Souls 2, den føles bare ikke like presis som i det forrige spillet. Føler at jeg ikke har like god kontroll når jeg styrer min karakter rundt omkring. Lurer på om dette bare er på pc versjonen? Dessverre tror jeg at jeg er kommet for langt nå til å starte på nytt på PS3 versjonen.

Liker den visuelle stilen i Dark Souls 2 litt mer enn DS 1, det har liksom en gull farge over seg. Eller ihvertfall har huben hvor butikker og npc’en som levler en opp er det.
Kanskje derfor det føles mer som spillet har en litt uhnik stil over seg siden en jo drar tilbake dit gjennom hele spillet og derfor ser området så mye.
Either way I like it.

Jeg husket noe litt vagt om en farlig ridder oppe på en platform fra en av de forrige gangene jeg spillte spillet. Jeg trodde kasnkje jeg skulle få banket ham uten noen særlige problemer nå siden jeg har litt mer Dark Souls i fingrene, men nope, han var litt vrien. Har bestemt meg for å heller levle opp en god del før jeg prøver meg på ham. Ridderen kommer flyvende inn bært av en svær ørn el noe, he sure knows how to make an entrance 😀


I wonder what’s inside this big house?


Ahh, so that’s what it was, a biiiig book, of course 😛

Jeg har alltid lurt på what’s the deal med denne hvite ridderen, han ser liksom så hmm, majestisk ut på en måte der han sitter.
En kan ikke prate med ham eller interacte med ham på noen måte som jeg har sett. En kan sikkert angripe ham, men han angriper jo ikke meg så da synes jeg ikke det blir rett å angripe ham heller.


Ouch! He should’ve known better thant o mess with me 😛

Jeg kommer nok til å fortsette på Dark Souls 2, men som sagt jeg tar det veldig med ro, barel litt her og der, får se hvor mye det blir.
Har du spillt Dark Souls 2?

Bilder: Min PC
#spill #gaming #pc #blog #darksouls #darksouls2 #action #rpg #advenure #from #souls

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg