I’m giving you another chance Dark Souls

Jeg har bestemt meg for å gi Dark Souls another go.
Jeg har jo spillt en god del på det, 49 timer faktisk, men det falt aldri helt i smak på samme måte som Bloodborne og Demon’s Souls gjorde.
Jeg tror noe av grunnen kommer av at jeg enda ikke har funnet et skikkelig bra våpen enda, jeg har alltid liksom ligget under når det kommer til å banke monstre. Klart jeg har jo funnet noen grie våpen, men aldri noe ala de sverdene jeg brukte i Demon’s Souls.

Og før du sier “bare gå og les en guide på nettet”, jeg liker ikke å bruke guider.
Jeg synes det ødelegger spillopplevelsen  å bare lese seg opp på guides om hva en  burde gjøre, hvilket utstyr som er best etc. Jeg synes det å finne ut av sånt er en del av selve spillopplevelsen.

Jeg prøvde litt Dark souls igjen i går, men kom ikke så veldig mye lengre. I dag har jeg tenkt å ta en god kikk i mitt inventory og se om jeg kanskje har noe brukbart som jeg har oversett.
Den giants halberd som jeg bruker nå gjør gasnke god damage, men den er så suuuper slow å bruke. Skulle ønske jeg fant et bra sverd.
Wish me luck! 🙂

Bilder: Min mobil
#spill #gaming #blog #ps3 #darksouls #action #adventure #rpg #from #fromsoftware #souls

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg