Chewie, we’re home (Disney Infinity 3.0 inntrykk)

Helt siden jeg fikk Han Solo og Chewbacca til jul har jeg hatt litt lyst å spille Star Wars delen av Disney Infinity 3.0
Jeg har veldig lite til overs for hele toys to life greia, men jeg kom over storutgaven av spilelt til PS4 til 499 hvor en får begge star wars playsetene og fem figurer så jeg tenkte why not. Jeg er i Star Wars humør for tiden.

Jeg har nå spillt litt på Star Wars Rise Against the Empire som baserer seg på de tre eldste filmene og selv om det ikke akkurat er et superspill så er det jo småtrivelig.

Så langt har jeg låst opp den åpne huben Mos Eisley hvor jeg har tilbringet mesteparten av tiden. Det er flust av masse småoppdrag som f.eks samle opp x antall greier, kjør et race, finn hemmelige ting, bank fiender.
Det at det er Star Wars universet hjelper mye på, det er rett og slett hyggelig å bare se på de forskjellige omgivelsene og karakterene fra filmene.

Jar
Jar Jar, noooooo!

Selve gameplayet er fremdeles høvelig stivt, men det er litt bedre enn i Disney Infinity 2.0 så de forbedrer seg ihvertfall litt etter litt.
Visuelt sett er det ganske pent med en stilisert cartoony versjon av Star Wars universet.


Så weird å se denne logoen når spillet starter opp, forbinder den så sterkt med bare Star Wars filmene 😛

Rise against the Empire minner meg i bunn og grunn veldig mye om Toy Box modusen fra Toy Story 3 spillet, ikke så rart siden det jo er samme utvikler. Det var også en trivelig modus, ikke superbra, men småtrivelig.
Oh well, time to go slice up some more Stormtroopers! 😛

Bilder: Min mobil og min ps4
#spill #gaming #blog #ps4 #disney #disneyinfinity #disneyinfinity3 #starwars #action #platform

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg