It’s winter time in Animal Crossing New Leaf

Endelig var det kommet snø i Animal Crossing New Leaf. Omsider fikk jeg anledning til å kle på meg strikkeluen og genseren jeg har kjøpt for en stund siden 😀

Jeg har fått utvidet huset mitt siden sist, så godt med mere plass. Var jo nesten ikke plass til å ha noe i huset i starten. Nå har jeg fått inn et stort juletre og tilogmed en god gammeldags vedovn 😀

De hadde fått inn en ny hatt i butikken i dag. Hmm, lurer på hvem som er den tidligere eieren? 😉

I går var jeg innom Tortimmers øy og sanket sammen en masse eksotiske frukter, sommerfulger, innsekter og kloraller.
Og se hvor mye jeg fikk for dem, ikke småtterier!

JEg vet ikke helt hvorfor, men det ser ut som jeg nå kan finne disse karene når jeg graver i bakken. Lurer på hva det var som trigget at de nå kan dukke opp, for har ikke fuinnet en eneste en før jeg fant to stk i dag. Bare solgte dem, synes de er litt stressnede selv om det jo er litt morsomt å se hvor forskjellige de er.

Neimen se her, en snøball!

I’m rolling a snowball!

A huuuge snowball! Jeg fant en til som jeg hadde tenkt å kombinere med denne svære for å lage en snøball, men dessverre var jeg litt uhell og knnuste den i et tre. 😛

Yeeeey! Takket være alle bells jeg tjente i dag fikk jeg nok til å betale ned det nye byggeprosjektet i byen. En hengebro slik at det gjør det enklere å komme seg over den store elven som deler byen. Spent på om jeg kanskje kan bygge noe annet morsomt i morgen. Kanskje kafeen?

Neimen, noen har blitt skylt opp på stranden, han sover og vil absolutt ikke våkne. Hmm, en hvit fyr i matrosklær, kan det være Dona….

Ahh nei såklart, det var jo Gulliver! 😀

Han ba meg hjelpe ham å komme på hvor han hadde tenkt seg og jeg kom frem til at det måtte være tyskland. Som takk for hjelpen skulle han sende meg et suvenir i posten. Mon tro hva det kan være?

Bonuspoeng til dem som skjønner hva han refererer til her 😉

Omsider var ferskentrærne begynt å gi frukt i dag. Vel dvs. de har jo gitt frukt en gang før, men da plantet jeg mesteparten av dem. I dag solgte jeg mange og tjente litt gode penger der og. I need all the money I can get!

I morgen er det fisketurnering i byen, det gjelder å fange den største fisken. Vinneren får en flott pokal. I really want to win!
Should be fun!

Har du spillt noe Animal Crossing i det siste?

Bilder: Min 3DS
#spill #gaming #blog #3ds #sim #animalcrossing #newleaf #animalcrossingnewleaf

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg