What’s happening in Animal Crossing: New Leaf

Jeg har fått spillt litt på Animal Crossing New Leaf på 3DS nå og litt av hvert har skjedd:


I’ve got mail!

Dagen jeg startet spillet hadde jeg ikke engang et hus, jeg måtte ta til nøye med et telt Tom Nook lånte ut.
Vel, it’s better then no roof over my head 😛


En stol oppe i et tre, sure 😛

En kan finne mye rart ved å riste på trær i animal crossing,a lt fra penger til alt mulig av møbler og annet morsomt.
En kan også finne bier dog, så det gjelder å være litt forsiktig hehe.

Jeg kom over denne mystiske flyvende presangen.  Problemet var bare at jeg ikke har noen mulighet til å få den ned på bakken!
Jeg tror en må bruke en sprettert for å skyte den ned, men jeg har jo ikke noe sprettert jo. Prøvde febrilsk å få tak i den med håven, men no go. Trist å se den flyve vekk. I’ll never know what secrets it held 😛


Yep, that’s a fitting name 😛

Jeg liker den flotte fargerike stilen på spillet, spesielt den fine shadingen påa lt gjør at det ser riktig så pent ut.

En av mine favorittinnbyggere, katten Stinky. Glad i trening og wrestling, and it’s a cat so it’s pretty awesome by default 😀 Litt uheldig med navnet dog hehe


That’ll show ’em!


Enjoying a quiet evening in the moonlight


Stinky poses for the camera


Isabelle liker IKKE konfrontasjoner! 😛

Jeg planet et par trær på onsdag og nå begynner begge to å vokse til.
Dette er en kokkosnøtt jeg planet i straden. Det er vanligvis pærer som vokser i byen min så tenkte jeg skulel prøve å få noen plmer med kokkosnøtter til å vokse. De er jo mer verdt.

Her sådde jeg en perfekt pære jeg fant. Vet ikke om det blir å vokse perfekte pærer på treet, men worth a shot.
En av mine naboer er glad i frukt dog så jeg angrer litt på at jeg ikke gav den til dem da. Kanskje det vilel skjedd noe morsomt. Håper det vokser opp nye!

Halv pris på alt i butikken i dag etter kl 19! Morsomt med slikt real time tilbud, liver opp spillet.
Dessverre hadde ikke butikken så mye interessant inne i dag, men kjøpte alt bare for å gi dem penger så de kanskje får utvidet snart og får litt bedre utvalg.

En ny innbygger flyttet til byen i dag. Haren med det passende navnet O’ Hare 😀
Han var ganske opptatt med å pakke ut i dag dog så får heller titte innom gijen i morgen.

Så hva synes jeg om spillet så langt?
Joda det er jo morsomt, men synes det blir litt tomt for ting å finne på. Det føles som det er midnre å ta seg til her enn på Gamecube faktisk, men kan jo være det åpnes opp mer etterhvert. Det er jo enda tidlig i spillet.

Har du spillt Animal Crossing New Leaf?

Bilder: Min 3DS
#spill #blog #nintendo #3ds #gaming #animalcrossing #isabelle #animalcrossingnewleaf

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg