Diablo 3 – Rifting around

I det siste har jeg spillt litt på Diablo 3 på PS4 faktisk.
Jeg har fortsatt på min low level Wizard på adventure mode.
Fikk omsider skillen som gjør energistrlen dobbelt så bred slik at den treffer flere fiender. Det er bare noe med beams I’ve always loved ’em! 😀

Alltid litt “trist” når en finner en gul item som er bedre enn en legendary, but one can’t argue with the stats 😛

Jeg traff min første Nemesis for noen dager siden og i dag dukket det opp enda en faktisk, kinda weird. Ikke møtt en eneste en på årevis og så plutselig to stk på under en uke 😛

Woohoo, two legendaries, always a joy to see that orange beam from a item!

Jeg dro inn i en rift, liker rifts sioden absolutt alt er tilfeldig genrert, hver etasjje byr på nye omgivelser og monstre og en vet jo aldri om en kanskje finenr en kiste med godsaker heller. Jeg pleier noen ganger å bare fortrsette riften selv om Rift Guardian bsossen er beseiret, fun stuff.

Unike elite/champion fiender er alltid morsomme å komme over, de liver opp spillet litt. Synes de kan være litt dårlig balasnerte noen ganger, vanlige fiender kan være superenkle men så kommer noen av disse her og kan nesten drepe en på ett angrep. Bitt annoying.

Ooooo, a legendary crown, sweet!

Legandary sword, hmm, what could it be?

Liker falour teksten på items, bidrar til å gi items litt mer særpreg og historie samt det bygger ut spillets verden litt.

Tadah, en achivement! Kill 10 000 mosnterts in a rift. Blizzard er skikkelig gode på awesome menyanimasjoner når en låser opp stuff. So shiny and smoothly animated, feels so great 😀

Ikke så fan av at Wizard er en høvelig arrogant type, han ser veeldig høyt på seg selv, en ser det tilogmed på kropsholdningen 😛

Eat deadly beam of aesome, Wormwood the Reckoner!

Og så var siste level i riften fullført, was a good run a bit of good legendaries.
Etter at den nye kuben kom i spillet har jeg begynt å spare på de legendaries jeg skifter ut, en kan jo extracte powers fra dem.
Har ikke fått nok ingredienser til å gjøre det enda dog.

And so the journey was over.

Bilder: Min PS4
#spill #gaming #blog #ps4 #action #rpg #loot #blizzard #diablo3 #reaperofsouls

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg