Ukens interessante spillutgivelse – Born in blood again

Vi er nå stort sett over årets store spillrush når det kommer til store spillutgivelser, men det er enda litt igjen å se fram til.
På onsdag kommer nememlig utvidelsen Bloodborne: The Old Hunters ut til PS4 spillet Bloodborne.
Utvidelsen kan enten kjøpes digitalt på PSN eller en kan kjøpe Bloodborne Game of the Year Edition i butikken hvor en får med både det originale spillet og utvidelsen.

Bloodborne the Old Hunters byr på nye miljøer, fiender, våpen og mere til.
Ser fram til denne utvidelsen, Bloodborne var et kjempeflott spill.
Jeg håper bare jeg kan få tilgang til utvidelsen uten å starte spillet forfra igjen, jeg er noe usikker.

Jeg har tenkt å kjøpe Game of the Year versjonen siden jeg liker å ha spill på et fysisk medium, men i skrivende stund er det noe usikkert om utvidelsen faktisk ligger på selve platen eller om den bare følger med som en nedlastingskode. Er det bare en kode er de tjo like greit å kjøpe den digitalt så jeg vil finne ut av dette før det blir kjøp.


Aaaargh, now that is what I call a creepy boss!

Jeg ser ihvertfall fram til å dra tilbake til den flotte mørke dystre verdenen i bloodborne, det er morsomt å bare se de gotiske nye spennende miljøene i det spillet, virkelig flott design synes jeg.
Har du tenkt å kjøpe Bloodborne the Old Hunters?

Trailer:

Bilder: Sony og Google
#spill #gaming #blog #ps4 #rpg #action #adventure #bloodborne #dlc #theoldhunters #bloodbornetheoldhunters

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg