Ukens interessante spillutgivelse – Not so long ago, in a galaxy near you

Denne uken er det egentlig lite å se fram til hva interessante spillutgivelser anngår.
På torsdag kommer jo Star Wars Battlefront til pc, ps4 og xbox one, et skytespill i battelfield stil med store slagmarker hvor to lag kjemper mot hverandre.

Jeg liker Star Wars, men som jeg har sagt før er jeg ingen stor online gamer og dette spillet har veldig lite innhold for offline spillere som meg. Bare noen få småoppdrag, ikke noe skikkelig bot support som de gamle Battlefront spillerne hadde.
Så for meg er dette ikke særlig interessant, synd for det spillet oser star wars. Veeeldig pent ser det ut også, men hjelper lite når det knapt er noe offline spill oppi der.

Ser du fram til Battlefront?

Trailer:

Bilder: Google
#spill #gaming #pc #ps4 #xboxone #starwars #battlefront #ea #fps #dice

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg