I want to play a pokemon game, but I don’t really like pokemon

Så i de siste har jeg fått lyst å spille et pokemon aktig spill. You know, capture mosnters, level them up and so on.
Problemet er bare at jeg ikke er så glad i pokemon spillene De blir så fort repetitive med random battles og det noe trege kampsystemet.
Jeg har prøvd å spille dem en del ganger før, men jeg blir rett og slett bare bored etter en stund.
Så spørsmålet er hvilket spill skal jeg spille?


Dragon Quest Monsters Joker

Jeg har hatt lyst å teste Dragon Quest Monsters Joker 2 på Nintendo DS siden det har vært en del Dragon Quest spill i nyhetene i det siste, men dessverre har jeg ikke det spillet, jeg har bare det første spillet i Joker serien.
Jeg har testet det litt og, vel det var litt tregt når det kommer til kamper det også, men det var ihvertfall heldigvis ikke random battles i det, en ser fiendene vandre rundt so that’s a plus.


Yo-Kai Watch

Yo-Kai Watch på 3DS har jeg også lyst å spille, det er et pokemon aktig spill bare med japanske yokais istedet for pokemo. Fargerikt og med morsomme mosntre med funny pun navn på dem. Et nynbart soundtrack og et ganske annerledes kampssytem har det også.
Men problemet er bare at det ikke er kommet ut her, det er ute i usa nå, men det eneste vi vet om europa er en gang neste år.


Yo-Kai watch

Så jeg vet altså om noen spill jeg har lyst å spille, men ikke kan spille.
Så var det å finne noe jeg faktisk kan spille nå 😛

Bilder: Mobygames
#spill #gaming #blog #nintendods #ds #nintendo #pokemon #squeenix #dragonquest #dragonquestmonsters #dqmj #dragonquestmonstersjoker #jrpg #yokaiwatch

2 kommentarer
    1. Har du Playstation 3?`
      Kjøp Ni No Kuni Wrath of the White Witch. Det minner litt om Pokemon og har en vanvittig sjarmerende historie og art design. Studio Ghibli (My Neighbour Totoro, Spirited Away, Howls Moving Castle) har vært med å designet det. Fantastisk spill.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg