Ukens interessante spillutgivelse – Has war changed this time?

Denne uken er det bare en interessant spillutgivelse, nemmelig Fallout 4 som kommer ut på pc, ps4 og xbox one på tirsdag.
Overlev i en stor åpen post apokalyptisk verden. I likeht med Bathesdas tidligere spill er spillet svært og åpent og byr på massevis av stuff to do.
Det er masse quests, saker å finne, folk å møte. Nytt i Fallout 4 er et skikkelig dypt crafting system som lar en ta fra hverandre og sette sammen alt mulig av utstyr og gjenstander.
En kan tilogmed bygge sin egen lille by.

Selv er jeg ikke sånn superspent på dette, jeg er mer interessert i å se hvordan det faktisk er i forhold til Fallout 3 og 4. De spillene falt liskoma ldri helt i smak hos meg. De føltes så livløse og stive, det var bare ikke så morsomt å utforske spillenes verden.
De to første Fallout spillene er jeg veldig glad i dog så jeg har ikke gitt opp serien.
Håper at Fallout 4 viser seg å være bedre enn Fallout 3 og New Vegas!

Trailer:

Bilder: Photoshop og Youtube
#spill #gaming #pc #ps4 #xboxone #rpg #action #fps #adventure #openworld #bathesda #fallout #fallout4

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg