Binding of Isaac: Afterbirth – The awesomest daily run ever

Jeg hadde en super awesome daily run på Binding of Isaac Afterbirth i går.
Jeg fikk bøtteis med powerups, passive skills og hjelpere og fant en masse morsomme hemmeligheter.

JEg fikk blant annet en powerup som gjorde at jeg skjøt bomber.
Holy crap that was usefull, nå kunne jeg lete etter hemmelige utganger overalt og sprenge alle stener for å se etter hemmelige items.
Jeg måtte bare passe på å ikke bli truffet av eksplosjonene da.


Holy crap that is a lot of pills!


What the!? En hemmelig stige? Det hade jeg aldri sett før. Mon tro hvor den fører til?


Zelda reference! How awesome is that? 😀


Holy crap, jeg fant en hemmelig slutt på det som vanligvis er siste brettet i spillet som jukset meg over til et hemmmelig brett. Crazy!


Just look how many hearts I have, og jeg er jo kommet kjempelangt i spillet og!


Fant dette merkelige hemmelige rommet, ser nesten ut som en bug siden det er så helt naken, lots of awesome items here


Okei. Jeg er utfor bossdøren på det hemmelige brettet, jeg har masse hjerter. I can do this!


Holy crap, I’m fighting satan!

Han var en hardhaus og mått ebeseires hele tre ganger, først lille satan, så big satan og så huuuuuge satan som en bare ser føttene på, men takket være alle mine hjerter, powerupsene mine og bombeskuddene fikk jeg has på ham uten store problemer.


A winner is me! Fikk even en pokal 😀

Så dukket bare resultatskjermen opp. Ingen slutt eller unlocks eller noe. Virker som endings og unlocks er disabled på daily runs? Litt skuff etter den supre omgangen og så fikk jeg ikke en slutt engang. Det er jo så masse hememlig i spille så hvem vet når jeg får en slik run hvor jeg finner alt det hemmelige igjen.

Still a great game though 🙂
Har du spillt Binding of Isaac Afterbirth?

Bilder: Min pc
#spill #gaming #blog #steam #rpg #action #isaac #bindingofisaac #aftermath #dlc #expansion #thebindingofisaac #indie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg