Ny Gamecube kontroller og Wii batteri i hus

Helt siden Nintendo kunngjorde at de skulle lage nye Gamecube kontrollere i forbindelse med at Smash Bros Wii U kom ut har jeg hatt i bakhodet at jeg skulle hatt meg en ekstra en. Ikek til å spille Smash med, men bare for å ha til å spille Gamecube med da jeg bare har en kontroller fra før. Jeg har også lenge hatt i tankene at jeg skulle skaffet meg en av disse oppladdbare batteriene til wiimoten som Nintendo gav ut for noen år siden.

I forrige uke komlet jeg meg omsider til å få bestillt begge to og i dag var de kommet frem.
Hadde jeg fått velge hadde jeg ikke valgt en Smash Bros Gamecube kontroller, men det var bare denne igjen så da ble det den.
Og jaggu skal jeg være glad for at jeg bestille batteriet til wiimoten da jeg gjorde det for nå er de nemmelig utsolgte på cdon. Phew!
Now my Gamecube and Wii can rest easy 🙂

Bilder: Min mobil
#spill #gaming #blog #wii #wiiu #gamecube #kontroller #batteri

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg