Binding of Isaac has Daily Runs now – It’s fun!

Binding of Isaac utvidelsen Afterbirth kom ut forrige torsdag og der finner en masse nytt til spillet.
Mye av det nye forbedrer bare selve spillet med alskens nye fiender, items, roms og grier slik at en kanskje ikek mer ker så mye forskjell sånn med en gang.

Men en ny sak jeg likte godt som er mer tydelig er at spillet nå har fått Daily Runs.
Altså hver dag random genereres et nytt evnetyr som blir det samme for alle spillere  så kan en se hvor langt en kommer.
Morsomt med slike synes jeg, ikek for at jeg har noen ambisjoner om å få noen plassering på leaderboards eller noe slikt, men det er bare noe med slike moduser som er fun 🙂

I dagens daily run starter jeg som en flyvende ånd thingymajigg med en merkelig bjørneaktig? medhjelper.
Hver gang jeg ble truffet av en fiende vle jeg teleportert ut av det rommet jeg befant meg i. Weird.


Butikkene har fått litt mer å velge mellom i utvidelsen it seems, det pleide å bare være tre items


Hah, I made iot to level 2! 😛


And there I found a miniboss


But then I died 😛

Har du spillt Binding of Isaac utvidelsen?

Bilder: Min PC
#spill #gaming #blog #steam #pc #indie #roguelike #action #bindingofisaac #isaac

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg