Lavpris PC spill, you never know what you’ll find

En vet aldri hav en kan finen når en tar en titt i lavpris pc spillhyllene i enkelte butikker.

Som dette her, den skikkelig dårlige pc versjonen av Resident Evil 4 fra 2007.
Nesten så jeg hadde lyst å kjøpe det bare for å ha det, som er kuriositet liksom 😀

Eller hva med Bionicle Heroes, et third person actionspill basert på legofigurene, det kom ut i 2006 og enda sirkulerer det rundt i butikkhyllene, er det fordi spillet faktisk er veldig populært blant barn eller er er det bare så vanskelig å bli kvitt spillet? 😛

Og jepp, Fallout 1, rett og slett bare Fallout 1 alene på en dvd. Det er bare noe så merkelig med å se det spillet i butikkene slik.
Fikk nesten lyst å kjøpe det og, liker coveret og bare for å liksom ha det i en frittstående release helt nytt liksom.

Og Torchlight 1, jepp det nedlastbare action loot rpg spillet Torchlight 1 fra 2009. Jeg mener, jeg har jo sett på det disc før, men fremdeles er det litt morsomt å se det i butikkhylene.

Tok en titt bakpå og hva så jeg der? Jo Torchlight krever afktisk en internett oppkobling for å funke. Torchlight 1! Spillet som har vært ute DRM fritt uten kopibeskyttelse i åååårevis nå. Det er så høl i huet som en kan få det. Hadde jo vært litt morsomt å hatt det på disc, men ikke når det krever internett for å funke. Da er jo discen useless.

Bulletstorm, fps spillet med et kombo score system fra 2011 var også å se, og ikke bare den valige versjone, men Limited Edition!
Noe sier meg at de satt igjen med litt flere limited editions av det spillet enn de i utgangspunktet hadde tenkt 😀

Jeg kjøpte ingen spill, var bare morsomt å ta en titt i hyllene og se hva som faktisk dukket opp.
Kunne tenkt meg en samling med Torchlight 1 og 2 med nyeste versjonene av spillene og uten DRM på plate, hadde vært kjekt å bare hatt stående i hyllen.

Bilder: Min mobil
#spill #blog #gaming #pc #butikk #fallout #bulletstorm #residentevil4 #re4 #residentevil #survivalhorror #horror #action #rpg #loot #torchlight #fallout #rpg #lego #bionicle #bionicleheroes #fps

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg