What I’ve been playing – Legos and Bears and Spaceships oh my

I det siste har jeg spillt på litt forskjellig.
Det har blitt litt mer Lego City Undercover på Wii U.
Se hvem jeg traff på her, en stjerne som du kanskje har sett før ett sted? 😉 Tilogmed musikken spillte 😀
Still fun å utforske den store åpne verden. Nå har jeg omsider fått låst opp malingspistolen som lar meg få tilgang til flere områder rundtomkring i spillet, new stuff to find!

Jeg har også passende nok i disse Halloween tider spillt litt på Naughty Bear Panick in Paradise på PS3.
En spiller som en slasher Teddybjørn som er ute etter å ta livet av andre tedybjørner.
En sniker seg rundt på åpne brett og har mange hjelpemidler og muligheter til å ta livet av bjørnene. Fun in a disturbing way 😛

Jeg har også testet litt en tidlig versjon av et nytt spill kalt Cryptark.
Spillet er ute i early access på steam nå, men føles faktisk ganske så polert allerede.
Spillet er et shoot’em up spill hvor en utforkser svæe random genererte romskip.
Målet er å sprenge reaktoren til romskipet og komme seg ut i live.

En kan også finne diverse oppgraderinger og våpen til ens skip rundtom på brettene. Disse kan en så utruste seg med mellom brettene.
Synes ikke det var så verst, høvelig god feel i spillet, det å sprenge fiender feels pretty good, så det aspektet har de gjort en god jobb med.
Ellers var det kanskje litt simpelt? Litt tidlig å si, ikke fått spillt så mye.

Og så har det blitt en liten snartur innom Splatterhouse på PS3.
Still not great that game, føles bare så slurvent og klasket ihop hele greia. Alt det spillet har er gore og selv det er høvelig dårlig utført.
Da jeg kjøpte spillet for lenge siden var det jo med håp om at det skulle være et bra character action spill, men so far that has not been the case. Nei det ble ikke så mye Splatterhouse 😛

Hva du spillt noen av disse?

Bilder: Min Wiiu, Min mobil og Google
#spill #gaming #blog #ps3 #wiiu #pc #steam #earlyaccess #roguelike #cryptark #naughtybear #naughtybearpanicinparadise #slasher #action #stealth #lego #legocityundercover #openworld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg