What I’ve been playing – Jumpin’ and fightin’ around the world

I helgen har det blitt litt av hvert av forskjellige greier på spillfronten.
Jeg fyrte igang Far Cry 2 på pc igjen.
Bare for å se hvordan det faktisk var nå etter så lang tid.
It wasn’t great, det ser fremdeles ganske pent ut, liker den afrikanske settingen i spillet.

Men selve skytingen i spillet var skikkelig dårlig. Ingen hit sounds eller hit reactions på fiender at all, føles som å skyte luft når en slåss mot fiender. Og det er jo et lite problem i et fps spill hvor en skyter mye av tiden 😛
Spillet hadde også langt mer crappy voice acting enn jeg husket også, weird hehe.
Så det ble ikke så mye Far Cry 2 nei.

Jeg har også fortsatt å spille på det flotte TowerClimb på PC.
Det er  bare så morsomt å hoppe og klatre rundt i det spillet, tror faktisk jeg vil si det er på høyde med Spelunky.
Ett av de aller beste spillene som benytter seg av randomisert brettdesign.

Min rekord er på 2814 feet så langt, ikke kommet nær den rekorden på en stund nå.
Spillet fører faktisk statistikk over hver eneste gang en dør i spillet, en kan tilogmed lese en beskrivelse og se et screenshot av dødsøyeblikket. Gasnke morsom feature 😀


This is where Marcus met his end, darn lava drips!

Jeg har også testet ut litt lokal flerspiller på spillet.
I starten ble det noe kronglete å holde styr på alle spillerne, men etterhvert som alle ble litt mer ant med kontrollene og vi ble litt mer samkjørte gikk det mye bedre. Det ble mange tense men fun moments 😀
Such a fun game TowerClimb.

Jeg testet også litt Super Smash Flash 2 igjen i helgen.
Spillet er et hjemmelaget Smash Bros spill med alt mulig av karakterer fra Goku fra Dragon Ball og Sora fra Kingdom Hearts til MArio, Link, Samus og flere. Det som skiller dette spillet fra de fleste hjemmesnekrede spill er at det faktisk føles bra polert og forsegjort.

Spillet er fargerikt og har en drøss med baner fra både Earthbound, Pokemon, Dragon Ball og mange mange flere.
Massevis av moduser å spille på har det også, alt fra events, til training moduser som target smash er det å velge imellom.

Spillet er fortsatt under utvikling og nye karakterer er på vei.
Verdt en titt vil jeg si.
Super Smash Flash 2 kan lastes ned helt gratis her
Hva har du spillt på i helgen?

Trailer for Super Smash Flash 2 (keep watching until the end for a surprise ;))

Bilder: Min pc og Google
#spill #gaming #blog #pc #towerclimb #indie #2d #platform #fanmade #supersmashflash2 #goku #wario #megaman #farcry2 #ubisoft

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg