Metal Gear Solid V – It’s pretty awesome


Soo many containers of resources for me to steal!

Metal Gear Solid V sure is pretty darn awesome.
Digger det at en er så fri, som nå i dag da jeg snek meg rundt på en stor flyplass jeg tidligere hadde kjørt forbi.
Jeg hadde ikke noe oppdrag der, jeg var bare nysgjerrig på hva som var der inne.
Og det var masse flott å finne der, bøttevis med resursser til min Mother Base.


Bye bye airport, thanks for all the resources!

Lenge snek jeg meg bare rundt uoppdaget, men etter en stund utviklet deg seg til å bli en ganske stor kamp med masse fortsterkninger til fiendene, snipere og de skjøt tilogmed mortars på meg!
Heldigvis hadde jeg support av min egen sniper, Quiet, hun holdt dem litt opptatt mens jeg stjelte resten av resurssene rundtom i basen.
Da jeg annså meg som ferdig stjal jeg en truck som stod parkert i basen og kjørte vekk.


Synes bare dette bildet var så morsomt 😀

En annen digg ting er at spillets verden er så dynamisk, det at så mye uventet kan skje og ingenting er scriptet.
Det var ikke bestemt at det skulle bli en kamp på flyplassen hvor fiendene skulle skyte på meg med snipere og mortars, det bare skjedde.
Fun fun fun!

Bilder: Min PC
#spill #gaming #pc #action #stealth #mgs #mgsv #mgs5 #metalgearsolid #metalgearsolidV  #thephantompain #bigboss #blog

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg