Megal Gear Solid V – Reporting from the front


Red Dead Gear Solid

Da var jeg igang med Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.
It’s pretty darn good so far.
En sak helt i starten som fikk jeg til å bli litt nervøs for at Kojima hadde tatt en ny Raiden og lurt oss alle, men ser ikke sånn ut så langt ihvertfall 😀


Shhh, I’m sneaking

Jeg liker at de har finpusset litt på gameplay mechanics fra Gound Zeroes.
Det at Big Boss nå sitter litt mer fast i cover enn før er en god forbedring da det aspektet føltes litt merkelig i GZ.
Kiefer gjør en god jobb så langt syens jeg selv om Big Boss fremdeles snakker veldig lite.

Litt merkelig når Big Boss bygger opp sin egen arme og så gjør han det egentlig bare på ordre fra en av sine kompanjonger.
Han skulle vært litt mer autoritær, tatt litt mer initiativ , han er tross alt lederen, ikke Miller eller Ocelot.
Men jeg er jo veldig tidlig i storyen enda så alt kan jo skje.


Shaun the Sheep har en cameo 😀

Liker at det er ganske åpent og at en bae kan loffe rundt ute i Afganistan (det eneset området jeg har tilgjengengelig akkurat nå) om en vil.
Basebyggingen har ikke vist noen tegn til tidsmålere enner microtransactions enda ihvertfall så so far so good on that front.
Gotta go, fronten kaller! 😛


In the back of a truck, the best way to travel

Bilder: Min PC
#spill #gaming #blog #pc #action #stealth #mgs #mgsv #metalgearsolid #metalgearsolidv #mgs5 #snake #bigboss #kojima #konami

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg