Until Dawn fullført – Closing thoughts


Spillet ser virkelig flott ut til tider

Så var Until Dawn på PS4 fullført.
fem av de åtte vennene var i live da jeg nådde slutten og dette er ingen spoiler da det er opp til spilleren hvem som overlever. Hvor mange som overlever til slutt når du spiller kan v’re et helt annet tall.
Tipper det tok ca 10 timer, ikke så veldig langt, men så er det jo en del gjenspillingsverdi i spillet da iogmed at en kan påvirke hva som skjer.

Spillet  ble bedre når en kom skikkelig igang med det.
De fleste av karakterene ble mindre douchebagy etterhvert som en ble kjent med dem, den crappy animasjonen ble en liksom vant med etterhvert.
Selv om hstorien sånn generelt ikke akkurat var superbra var det spennende å spille. En ville jo at de karakterene en hadde blitt kjent med skulle overleve natten. Og det var spennende å nøste opp mysteriet om hva som faktisk hadde hendt oppe på fjellet.


Trusty shotgun, can’t have a horror game without one!

Det er faktisk en del sekvenser jeg har lyst å gå tilbake til og prøve på nytt for å se om historien kan gå en annen vei, så det må jo kunne sies å være et plus.

Ikke helt sikker på om det var verdt 550 kr + 39 i frakt som jeg betalte da, kanskje rundt 300 -400 hadde passet bedre?
Altså jeg angrer ikke på kjøpet, jeg visste hva jeg gikk til, men på en måte er det jo over etter 10 timer.
Men det var jo 10 underholdende timer da.
Until Dawn gets a thumbs up!

Bilder: Min PS4 og Youtube
#spill #gaming #untildawn #ps4 #horror #adventure #blog

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg