Bare en uke igjen til Metal Gear Solid V The Phantom Pain + Min MG samling

Metal Gear Solid V The Phantom Pain nærmer seg nå med stormskritt, det er bare en liten uke igjen til det kommer nå!!
Jeg gleder meg virkelig til dette spillet, heldigvis kommer det jo en del andre spennende spill fram til da så jeg får noe å annet å hold meg opptatt med 😀

Her er min Metal Gear spillsamling:

Jeg troor ihvertfall dette er alle fysiske Metal Gear spill jeg har 😛


Og så har jeg jo Ground Zeroes på Steam da

Gleder du deg til Metal Gear Solid V?

Bilder: Min mobil og Steam
#spill #gaming #pc #ps3 #ps4 #360 #xboxone #kojima #konami #stealth #ction #openworld #metalgear #metalgearsolid #mgs #mgsv #mgs5 #Metalgearolisv #metalgearsolid5 #thephantompain #phantompain #bigboss #snake

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg