Spillene jeg skal ha meg i resten av 2015

Det er jo en rekke storspill som kommer ut i resten av 2015.
Disse er de jeg har tenkt å skaffe meg.

Spill jeg deffinitivt skal ha:
Metal Gear Solid V (PC) – Ground Zeroes var kjempebra, det beste MGS spillet så gleder meg stort til MGS V
Super Mario Maker (Wii U) – Det kan se ut som Nintendo har klart å gjøre brettlaging morsomt
Until Dawn (PS4) – Jeg er glad i eventyrspill og horor film settingen gjør dette morsomt + det at det er opp til spilleren hvem som overlever
Transformers: Devastation – Jeg er veldig glad i Platinums character actionspill og dette ser ut til å levere

Spill jeg ihvertfall skal sjekke ut:
Battlefront (PC?) – Jeg er ikke en stor onlinespiller men det har jo bots og en orde mode + at det ser jo virkelig Star Wars ut til de grader.
Mad Max (PC) – Ser litt standard open world ut, men kan jo være litt morsomt å loffe rundt i Mad Max ørkene å sprenge stuff
Just Cause 3 (PC) – Samme som Mad Max bare mer over the top og flere eksplosjoner
Fallout 4 (PC) – Ikke så veldig spent, ser ganske slapt og uengasjerende ut, mer av det samme
Hitman (PC) – Liker konseptet på spillene på papiret, men de har ikke klaffet hittil, ser ut som dette kan ha fisket litt på de rette sakene.

+ mindre saker jeg ikke kommer på i øyeblikket eller ikke vet om enda 🙂
Hvilke spill skal du ha deg i resten av 2015?

Bilder: Photoshop og cdon
#spill #gaming #blog #pc #ps4 #xboxone #action #openworld #madmax #transformers #rpg #fallout #fallout4 #mgsv #mgs #metalgearsolid #konami #kojima #mario #supermariomaker #wiiu #adventure #horror #untildawn #justcause3 #batlefront #starwars #hitman

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg