What I’ve been playing – More MGS Ground Zeroes

Spillte litt mer MGS Ground Zeroes i går.

Først prøvde jeg meg på dette achievementet, å få en S Rank på ett oppdrag.
Jeg trodde jeg hadde just the missions for the job, men det viste seg å by på noen småprpbløemer.
Jeg anntar jo at en ikke må bli sett overhodet for å få S Rank og vel etter noen forsøk hvor jeg måtte starte helt forfra hver gang jeg feilet ble jeg rett og slett litt lei 😛

Så jeg bestemte meg for å prøve dette achivementet istedenfor, redd alle fanger på et bestemt oppdrag, that should be easy right?
Vel det gikk jo, men it did take some time, dette oppdraget er jo det siste så det er faktisk litt utfordrende.
Ihvertfall når en må holde fanger i live også og spillet ikke gidder å save så en må gjøre masse om igjen om en skulel feile.

Men etter noen deaths så gikk det omsider. Men lurer på om det var noe jeg misset på oppdraget storymessig. Dialogen når enklarer brettet hinter om at jeg ikke har funnet ut alt enda, hmm, what could it be? Kanskje jeg må ta oppdraget en gang til og ta det litt mer med ro og undersøke litt mer.

Jeg liker achivements som dette, slike som gir en nye mål i spillet. De gir jo spillet lengre levetid.
Jeg har aldri vært noen trophy el achiveemnt hunter, har ingen spill med alle på, men når jeg liker et spill er de tjo morsomt å ha litt mer å gjøre sometimes.

Så da har jeg egentlig ett achivement igjen jeg har god tro på at jeg kan klare, vel ett og kaanskje ett til, nemmelig å finne alle kassett tapene i spillet. Jeg mangler to, men mistenker at jeg kasnkje finner et av dem på det siste opdpraget, men aner ikke hvor det resterende er da så får se om jeg orker å prøve så hardt på det.

Hva har du spillt åp i det siste?

Bilder: Min pc
#spill #gaming #blog #mgs #metalgearsolid #mgsv #metalgearsolidv #mgs5 #groundzeroes #snake #bigboss #kojima #stealth #action #konami

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg