It’s pakketime!

I dag var det pakkedag.
Det lå nemmelig en pakkelapp og ventet på meg i postkassen i morges.
Det var nemmelig de tre DS3DS spillboksene jeg hadde bestilt fra Amazon.

Det er slike bokser til å oppbevare spillbrikkene til Nintendo DS eller 3DS i.
Veldig kjekke å ha når man begynner å få en god del spill.
Litt tungvint å ta med seg 34 3ds spill 😛
Tok jo ikek langte tiden heller, bare ca en uke fra jeg bestillte den.
Nei nå må jeg sette igang å få satt inn spillene i boksene!

Bilder: Min mobil
#spill #gaming #3ds #blog #pakke #amazon

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg